woensdag 30 mei 2007

16 weken en 4 dagen..


Ik dacht dat ik je vorige week voelde na het eten. Maar ik heb het daarna niet meer gevoelt. Dus ik begin weer te twijfelen.Hihi
Mijn misselijkheid leek afgelopen weekend weer minder te zijn maar helaas de afgelopen twee dagen is het weer met volle kracht terug.
Maandag ben ik samen met Jacinta bij de Ikea wezen kijken voor wat meubeltjes.
Niets lijkt in het kamertje te passen en we moeten echt even kijken hoe we alle ruimte het beste kunnen benutten.
Mjn bloeddruk is nog steeds erg laag waardoor ik niet in staat ben lang in de rij te staan ofzo.
Gister heb ik een gesprek op school gehad en ik hoef vanaf nu geen lessen meer te volgen.
Volgende week heb ik een afspraak bij het uitzendbureau en die gaan kijken of er passend werk voor mij te vinden is. Ik hoop het want ik begin een beetje depressief te worden van dat thuis zitten.
Zaterdag staat er afhankelijk van mijn fitheid, het weer, de scriptie van Terrence en onze financiele situatie een festival in Arhem op de planning!
Ik hoop dat ik me dan goed voel zodat we er even lekker tussen uit kunnen en wat dansjes kunnen wagen!

3 opmerkingen:

Coco zei

Jammer dat het maar niet minder word met die misselijkheid :( herken het wel. En het kan al heel goed dat je de baby al hebt gevoeld hoor meis!

Mandy zei

Ik kom er net achter dat Terrence de terrence is die ook op de klimop zat! (Laura zag het) Ik kon hem niet meer voor me zien.. Maar wat grappig!

xxx Mandy

Rieke zei

Hoi Daisy!
Wat leuk zeg je weblog! Die ga ik zo af en toe even lekker doorlezen. Wat kut dat je je nog niet beter bent gaan voelen maar als je dan bedenkt wat voor een mooi doel het heeft moet je er wel doorheen komen toch? Die slippertjes haha ik zie het helemaal voor me met die kleertjes die ik al gezien had bij jullie dr bij. Schattig man! Jullie krijgen echt een hippe baby:) Nou zet hem op weer he;)

xxx Rieke