vrijdag 4 mei 2007

12 weken en 6 dagen



Jawel, wij zijn het vanaf heden in het bezit van deze ultra hippe Bugaboo Denim! Ik kwam hem een stuk goedkoper dan in de winkel tegen op marktplaats. Helemaal nieuw met van alles er op en er aan.
Konden we niet laten gaan natuurlijk. Met ons krappe budget wel een enorme uitgave maarja het is wel een goede inverstering. Met deze wagen zullen we heel Utrecht door crossen, en samen met jou de show stelen :-)
Ter en ik zijn er ongelovelijk blij mee en ik hoop dat jij er straks ook prins(esjes)heerlijk in ligt!
Daarnaast kregen we het goede nieuws dat we een box van iemand kunnen krijgen en nog allemaal baby must haves.
Met een likje verf weer helemaal opgepimpt!
jaja dat wordt klussen!
Vandaag voel ik me weer goed beroerd en dat is jammer want ik ben bang dat ik vanavond gewoon moet werken!

Koninginnedag was overigens reuze leuk!

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie aankoop! Ik heb er ook een. We kochten de rest van de babyspullen vooral tweedehands, maar die kinderwagen moest goed zijn. Nou, dat is ie! Inmiddels hebben we 'm 4 jaar en hij is al die 4 jaar volop in gebruik geweest. Zoon Jip rijdt nu mee op een buggyboard, achter de buggaboo aan, zoon Nisse zit voorin. (waar ik bijna elke dag nog reakties op krijg als: 'wat is dat handig zeg!!' is het ook!)Veel plezier met je zwangerschap trouwens nog!