zaterdag 28 april 2007

12 weken


Jaja vandaag de twaalf weken bereikt. Daarmee het kritieke stadium gepasseerd. Dat geeft toch een beetje een gerust gevoel.
Vlagen van misselijkheid worden er niet minder om. Ik kan er steeds beter mee leven. Vannacht nog gewerkt maar trok het heel erg slecht. Ik had voor ogen om bij de 16 weken te stoppen met werken. Dan wordt je gehoor ontwikkeld en kan de harde muziek al schadelijk zijn, maar ik heb aangegeven zo snel mogelijk te willen stoppen.
Ik trek het gewoon niet om na een hele dag nog een hele nacht door te gaan. Doorgaans ben ik al rond 22:00 bekaf nadat ik het de hele dag vrij rustig aan heb gedaan en dan wil ik gewoon slapen!
Ze gaan me zo veel mogelijk uitroosterehn.
Straks gaan we nog wel gezellig BBQ-en bij Jet in Rotterdam. Misschien dat we daaar wel blijven slapen.
Dan gaan we zondag even op de rommelmarkt hier in Utrecht kijken en daarna nog even naar het Domplein.
Dan staat er weer een helse nacht voor de deur want ik moet werken. Eindtijd niet bekend. Dat zou best eens een uurtje of 8:00 kunnen worden vrees ik.
Ik wil eigenlijk nog amsterdam in met koninginnedag Ben benieuwd hoe ik dat trek. Hoop dat ik een beetje energie uit het mooie weer haal. :-)
Die zonnestraaltjes ga ik nu maar eens lekker oppikken..
Liefs!

Geen opmerkingen: