dinsdag 24 april 2007

11 weken en 3 dagen


Vaarwel platte buik! Ondanks dat ik zoveel ben afgevalllen ontstaat er toch een klein buikje die ik niet meer kan inhouden.
Jawel straks kunnen we er niet meer omheen. Als je het niet zou weten zou het je nog niet opvallen, ben benieuwd hoelang dat nog duurt.
Voorderest voel ik me eindelijk weer een beetje beter. Zo afentoe komt de misselijkheid nog spontaan op, maar de afgelopen dagen voelde ik me duidelijk beter.
Het lijkt ook wel zomer..!! T'is zul mooi weer de afgelopen dagen.
Zondag ben ik naar Bakkum geweest. Ik heb toen nog even op het strand gezeten. Morgen word het ook al 28 graden.
Kijken wat ik dan ga doen!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Haha, er is inderdaad al een KLEIN buikje te zien ja!:D
Maar, eerlijk is eerlijk, zwangere buiken zijn veeel mooier dan dikke vette vatsige buiken!
(Ik hoop niet dat ik nu iemand beledig, want zo bedoel ik het niet;)) Sterker nog, zwangere buiken zijn sowieso wel mooi! En het gaat je vast prachtig staan!:D

Blij dat alles beter met je gaat, hopelijk blijft het zo!
Veel plezier met het mooie weer!

veel liefs,

xx

Serge

Coco zei

Ja, mooi beginnendje hoor! Bij mij duurde het nog wel een hele tijd voordat iemand het opmerkte, maar het was dan ook niet zulk mooi weer!

Kijk je wel uit voor een zwangerschaps-masker? Want die schijnen niet meer weg te gaan na de zwangerschap maar ik heb er zelf nooit last van gehad en ben lekker ongestoord gaan zonnebaden hoor!