maandag 16 april 2007

10 weken en 2 dagen


WE HEBBEN JE GEZIEN!!!
En je bent helemaal compleet en Ter vond dat je al een goede bone-structure had!
In het begin lag je even te slapen waardoor ik even schrok maar al snel hupste je heen en weer.
Moeilijk te volgen met de echoscoop.
Het aantal weken klopte precies. Je hoeft alleen nog maar te groeien!

Ik neem aan dat je daar vitamientjes voor nodig hebt en dat ik dus snel van mijn misselijkheid af ben zodat ik weer iets binnen hou.
We gaan nog even van het mooie weer genieten!

2 opmerkingen:

Coco zei

Echt mooi meis, geniet nog maar even van het na-gevoel en het mooie weer inderdaad :-)
Mijn eerste echo fotootjes waren helemaal mislukt door dat stomme ding: papier was op :(

Unknown zei

Hey dais!
Ik ben blij dat de foto er goed uit ziet! (tenminste, ik zie er niet zo veel op, maar hij schijnt helemaal OK te zijn:D)
Ik ben echt heel blij voor je (of jullie eigenlijk natuurlijk he!)
Ik wordt er zelf ook helemaal een beetje gelukkig van!

Nou, ik hou je blog in de gaten hoor!;)

Ik wens jullie heel veel plezier en gezondheid en alle geluk van de wereld!

veel liefs

Serge