dinsdag 3 april 2007

8 weken en 3 dagen


De misselijkheid is omgeslagen in overgeven.
Vanmorgen ging het nog wel redelijk en ben ik begonnen aan een schoonmaak. Maar ik ben niet in staat nu verder te schrobben. Leven in deze troep doet me ook geen goed. Hopen dat het zo weer even weg trekt.
Ik moet ook alle baby spulletjes maar eens een plekje geven. Alles ligt op stapeltjes op mijn tafel.
Ik heb niet echt plaats om het netjes op te bergen. Het is ook al zoveel!
Zaterdag gaan we naar Zaandam op bezoek bij Kim, want die is jarig!
Zondag dan paasontbijten bij paps en s'middags even langs bij Oma van jordy daarna met de trein richting Zwaag. Nog meer familie bezoek! Maandag bij Joyce, Ben, Juul en Jo..
Druk weekend dus! Hopen dat ik me weer net als dit weekend voel.
Want dat ging best goed.
Het zal wel gezellig worden!
Volgend jaar ben jij er waarschijnlijk ook bij, zo een raar idee!

1 opmerking:

Coco zei

Over een jaartje, of misschien twee, weet je niet meer beter ;-)
Ook raar hoor, te bedenken dat ik eerst ook zo dacht en hoe het nú dan ís.