dinsdag 10 april 2007

9 weken en 3 dagen


Nooit geweten dat ik me zo beroerd kon voelen. Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet eten.
Alles schop jij zo weer mijn maag uit. Mijn emmer is mijn beste maatje!

Het paasweekend was erg leuk. Wel was ik daarna enorm moe. Vanmorgen gesprekje op school gehad en alles gaat goed komen!
Gelukkig. Gister ben ik overigens bijna flauw gevallen na het douchen. Het word wel vaker zwart voor mijn ogen maar dat trekt dan binnen no time weer weg. Dit keer bleef alles flikkeren en moest ik echt even een tijdje zitten.
Ja mijn lichaam draait door..!!
Morgen ga iik eindelijk proberen iets aan mijn huisje te doen. Donderdag avond staat er een bezoekje naar mijn moeder in Alkmaar op de planning. Misschien dat ik daar voor met Nina nog ergens een hapje kan gaan eten.
Leuk!
Hopen dat ik me dan wat beter zal voelen...!

Hoe komen ze in godsnaam bij stralende zwangere vrouwen?

1 opmerking:

Coco zei

He meis, dat flauwvallen is niet goed hoor ;-) misschien heb je wat ijzer te kort, is simpel te vragen aan je verloskunde of ze je even in je vinger willen prikken daarvoor! Voordat je weer naar de verloskunde gaat echter zal ik eens roosvicee ferro proberen.