dinsdag 22 mei 2007

15 weken en 3 dagen


Ik krijg commentaar en moet meer logjes posten.
Nou bij deze, er is gewoon niet veel gebeurd hier en ik ben bang dat ik jullie ga vervelen met mijn logjes over misselijkheid en beroerd voelen.
Het is er gewoon nog niet beter op. Ik ben nog steeds dood moe en kots me rot.
De bebbie groeit volgens mij nog steeds vrolijk verder. Dat zorgt weer voor vervelende bandenpijn. (Steekjes in mijn ondebuik omdat mijn baarmoeder oprekt)

Hier in utrecht is nu het thaterfestival Festival aan de Werf bezig en zaterdag zijn we naar een voortelling geweest.
Flater - Vogelfabriek. Met Egbert Jan Weeber ( in onderbroek!) en Sanne Vogel. Echt een aanrader!
Draait ook op de parade de komende zomer!
Vanavond ga ik waarschijnlijk ook nog een bezoekje brengen aan een voorstelling. Ligt er een beetje aan hoe ik me voel.

Gister had ik een begrafenis in Hoorn. Weer iemand die veel te jong haar naasten heeft moeten achterlaten.
Het was een mooie uitvaart!

Daarna met oma in Hoorn nog even wat wezen eten en wezen winkelen.
Daar heb ik mijn eerste positie-aankoop gedaan. Mijn broeken zitten echt niet lekker meer. Ze knellen als ik zit.
Maar aan een broek was ik toch nog niet toe. Ik heb toen een legging van Oma gehad. Zo kan ik mijn jurkjes ook nog met iets minder mooi weer dragen. Mijn panty's knellen namelijk ook al!

1 opmerking:

Mandy zei

Lijkt me leuk om positiekleding te shoppen!
En het klinkt gezellig daar in Utrecht..
Ik zal jou zodra ik thuis ben ook ff bij mijn linkjes zetten, hier op het werk kan ik niet zo lang achter internet :(

Liefs