woensdag 9 mei 2007

13 weken en 4 dagen




Ik zit er echt even helemaal door heen. Zo juist voor de derde keer mijn ontbijt er weer uitgegooid en heb nu weer enorme keelpijn.
Weet echt niet meer wat ik moet eten..!
Gister ging het ook al zo slecht.
Zo voel je een week beter en zo weer slechter dan ooit.
Ja , je brengt heel wat te weeg in mijn lichaam. Ik maak me ook zorgen om school. Had al een periode gemist wat verder geen probleem hoefde te zijn. Maar ik kom nu dus steeds verder achter te lopen.
Als ik deze periode niet haal moet ik stoppen. Ik wil zo graag verder maar ben nog steeds zo ziek!
Het moet gewoon echt binnen een paar dagen over zijn. Dan kan ik knallen en het jaar goed afsluiten!

Ter kon het weer niet laten om deze lieve slippertjes voor je te kopen. Die pas je waarschijnlijk pas over 2 jaar maar goed ze zijn wel heel schattig!
Ter is nu druk bezig met afstuderen en als dat allemaal goed gaat is het de bedoeling dat hij na zijn afstuderen hier intrekt.Zou zo rond Juli zijn geloof ik!
Dan besparen we wat op de kosten. (dubbele huur enzo) en kunnen we al een beetje aan elkaar wennen.
Nou moet ik zeggen dat we eigenlijk al altijd samen zijn, dus daar maak ik me niet zo een zorgen over.
Van Kim kan ik haar ultra goede slaapbank lenen totdat we iets anders hebben gevonden.
Die komt dan in de woonkamer en dan kunnen we jou kamertje een beetje inrichten.
Het zal een beetje passen en meten zijn, maar ach we kunnen in ieder geval samen zijn :-)

Liefs!

P.S Alle tips tegen misselijkheid zijn welkom! Heb toch al van alles geprobeerd.

5 opmerkingen:

Coco zei

uhm ik ben niet zo goed in tips tegen misselijkheid, er schijnt iets voor te zijn maar dat moet je even op het forum vragen ;)

In ieder geval alle melk producten laten staan! Gele vla is dan weer wel goed ;-)

Bij mij hielp cola heel goed :D

en die slippers: cool!! Ik vorig jaar klompen gekocht in de hoop dat ze die deze zomer aan kon, maar ben bang dat ik nog een jaar moet wachten haha dus jullie zijn niet de enige ;-)

Coco zei

ps. ik zou het nu eigenlijk wel heel stoer vinden als jullie een meisje krijgen. Kijken of je nog steeds je meisje zo stoer wilt aankleden ;-)

Janine zei

Regelmatig kleine beetjes eten? Beginnen met een cracker terwijl je nog in bed ligt, dan nog ff blijven liggen en dan nog iets kleins. Elke 2 uur eten.

Verder weet ik het niet precies, heb er zelf niet zo'n last van gehad.

Anoniem zei

Hum, tja. De eerste zwangerschap was ik 37 weken misselijk en vond er helemaal niets op. De tweede zwangerschap duurde het gelukkig minder lang. Ik hoop voor je dat het bij jou snel over is.

Mandy zei

Heey!

Ik wil je heel veel succes met je zwangerschap en de rest wensen! Ik heb er (nog) geen ervaring mee, dus tips tegen de misselijkheid heb ik niet voor je.

xxx Mandy