maandag 4 juni 2007

17 weken en 2 dagen..


Yes! Ondanks dat ik weer een slechte nacht heb gehad (ik word steeds wakker!) heb ik eindelijk weer eens een goeie dag!
Dat voel ik meteen als ik wakker word. Kortom ik heb zin om iets te doen. Maar ik had deze dag eigenlijk als chill dag vrijgehouden. Ik dacht dat ik na zo een weekendje wel wat rust kon gebruiken. Nou, niet dus. Iedereen is aan het werk natuurlijk. Misschien dat ik vanavond wel in Zaandam ga eten.
Tot die tijd heb ik maar wat energie los gelaten op mijn blog.
Het mocht wel wat vrolijker vond ik zelf!
Want ik heb lentekriebels!!
Het weekend was heel erg leuk. Zaterdag heerlijk gewerkt en rond gedarteld op Free your mind festival.
Iedereen heeft het over jou komst en mensen die ik nauwelijks ken vragen zelfs hoe het met me gaat.
Natuurlijk wist ik wel een beetje dat het een nieuw gespreksonderwerp zou worden maar toch verbaasde ik me er over zaterdag.
Ook blijkt dat hier stiekum toch heel wat meer mensen mee lezen dan dat ik aan de reacties zie.
Jullie mogen best reageren hoor! :-)

5 opmerkingen:

Mandy zei

hihi, ja ik heb ook veel lezers die geen reacties geven. Dan vertel ik iets aan iemand en dan is het 'ja dat had ik gelezen op je blog'..
Maarre voor die foto's moet ik even goed zoeken, als ik bij mijn ouders ben vraag ik wel even waar ze liggen..

Scarlet zei

Hey Dais,
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook vaak even kijk om op de hoogte te blijven van jullie laatste ontwikkelingen ;-)
Jammer dat ik je al zo'n tijd niet heb gezien!
NU echt snel keertje afspreken!

Janine zei

Ik probeer altijd wel ff te reageren, omdat ik zelf weet hoe vervelend het is zo'n 0 comments berichtje. Maar jah, de tijd is er niet altijd, zeker niet als ik stiekum op mijn werk ff spijbel.

Unknown zei

Hey Dais!
haha, ik moet ook bekennen dat ik regelmatig je blog check (en lees als er wat nieuws is:D). Ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven he!
Helemaal nu ik je al zon tijd niet meer gezien heb! Ik kom de 17e terug, dus we moeten daarna zeker even afspreken! (een keertje op een zondag of door de weeks ofzo, want het stikt alweer van de verjaardagen;))
Hoe is het met je buikje? al flink uitgegroeid? :p:D (Is mooi hoor!:D)

Veel Liefs

Serge

DBiancaL zei

Hey Dais...
Nou heb je Blog voor het eerst gelezen.. en aangezien ik je vrij weinig spreek op msn.. en in real life, vind ik het leuk dat je een Blog hebt!
K hoop wel dat ik op kraamvisite mag als die kleine er is.. ennuh als je nog s oppas nodig hebt haha!

Dikke kusssss Diaantje
(oud klasgenootjuh, collegaaa)