donderdag 7 juni 2007

17 weken en 5 dagen...



Nee, ik sta niet in mijn doos te graaien, ik trek mijn tuniekje recht om dat buikje te showen. Al is het nog niet veel ik vond het wel weer eens tijd voor een buikfoto op mijn blog :-)
Vanmorgen ben ik bij de verloskundige geweest. Ik maakte me een beetje zorgen. Voor mijn idee was mn buik namelijk de afgelopen maand niet al te veel gegroeit. Toen ik vanmorgen in bed de baarmoederrand zocht ( die bij de VK altijd duidelijk te voelen is maar thuis niet meer terug te vinden is ) schrok ik mij kapot. Volgens mij zat hij namelijk nog op dezelfde plek.
Gelukkig bleek het bij de VK de onderkant te zijn en groeit de bebbie super goed.
Het hartje ging ook weer flink te keer 155 BPM... Volgens de bakerpraatjes een meisje dus!
Mijn bloeddruk is thank god, weer wat gestegen.
Dat betekend minder duizeligheid en flauwvallen!!
De bebbie doet het ondanks mijn kwaaltjes dus prima.
Over 18 dagen (25 juni) hebben we de 20 weken echo met geslachtsbepaling. Zo spannend! Ik tel echt de dagen af!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ola Daisy!

Ook ik lees je blog hoor, maar dat wist je waarschijnlijk wel. Je buikje is écht wel gegroeid hoor. Zelf zit je er zo dicht bovenop dat je het niet eens doorhebt (denk ik!). Ben ontzettend benieuwd wat het gaat worden *spannend!!!*.

Leuk je even te zien op FYM, jammer dat we de zanger van de Audio Bulleys niet eens hebben kunnen aanschouwen :-(.

Liefs Kim
(purmerend)

Anoniem zei

Gelukkig dat beeb zo goed groeit! En die hartslag...zowel bij mijn man als bij zijn broer was de verloskunsige er op basis van de hartslag van overtuigd dat het een meisje moest zijn! Eh, nee dus!

Anoniem zei

Hey Dais!

Je ziet er echt top uit! en je begint ook al een mooi buikje te krijgen zie ik!

Wat ongelofelijk spannend zeg, ik ben wel blij voor je dat je bloeddruk hoger is geworden en hopelijk voel je je ook een stuk beter zodat je echt kan genieten ervan.

Jij ging toch ook naar John legend? Dan zie ik je daar

kus Francie

Unknown zei

Hey Dais!
Blij dat alles goed met je gaat meid!
Het wordt al een mooi buikje zo!:D
Ik ben erg benieuwd wat het wordt! (maar ik dacht dat je dat niet wou weten? Of vergis ik me)

Veel Liefs

Serge