woensdag 13 juni 2007

18 weken en 4 dagen


Je bugaboo is eindelijk compleet! We hadden de denim aanvullingset zo'n 8 weken geleden al besteld bij prental, Daarna gekocht (miste de zonnekamp en dekje), terug gebracht, werden we niet gebeld, kregen we het showmodel alleen ontbrak nu het andere dekje, werden we weer niet gebeld dus langs gegaan, werd voor onze neus weer het showmodel weg gegeven, nu wel opeens compleet! Dame in kwestie stond op knappen dus konden het niet maken om te zeggen dat we er meer recht op hadden maar maandag konden we hem dan eindelijk ophalen..! Ik was een beetje bang dat de denim collectie straks uit verkocht zou zijn en wij met een halve Denim wagen zouden zitten.
Nou kan ik niet wachten om met de wagen te wandelen..Hihihi
Vandaag heeft Terrence je ook erkend. Je gaat nu officieel de naam van Maasdam dragen en ons volgende kind(eren) automatisch ook! Een beetje zuchtend en puffend kwamen we bij burgerzaken binnen. Wat een drukte. Maar we werden gelukkig meteen geholpen en stonden binnen tien minuutjes al weer buiten.
Ik moet zeggen dat ik al een paar dagen niet heb over gegeven en dat is fijn! Wel ben ik nog steeds heel erg duf.
Ik heb besloten om me toch niet op te geven voor een zwangerschapscursus ik vind het toch wel erg duur.
Misschien dat ik me nog bedenk als er een financiele meevaller aankomt maar die verwacht ik niet.
Zaterdag zijn we weer bij de ikea geweest en ik heb nu een aardig idee hoe we alles zo praktisch mogelijk kunnen gaan indelen.
Ook ben ik stiekum al aan het dromen over inrichting maar dat hangt nogal van jou geslacht af. Ik hou jullie op de hoogte!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo!
ik kwam hier ook eens kijken.
Ook zwanger dus! Spannend!
Willen jullie weten wat het wordt?
Wij wisten het bij Olivia en nu ook weer, wel zo praktisch vind ik. En bij een eerste kindje maakt het het net even wat realistischer!
Sterkte en een super zwangerschap gewenst!
ohja, dat behang is van Eijffinger. Die hebben ook een website. Moet je even op googlen!

Anoniem zei

stoer wagentje! ik zag m laatst staan. moooi.

beroerd zeg, die misselijkheid. hopelijk is het dan ook klaar nu? genoeg gehad?

Anoniem zei

Baby van Maasdam dus, in een stoere denim Bugaboo! Fijn dat je niet meer msselijk bent.