zaterdag 23 juni 2007

20 weken



Jawel! Vandaag eindelijk de 20 weken bereikt. Het lijkt een eeuwigheid te duren maar nu het eenmaal zo ver is lijk de tijd toch ook wel weer erg snel te zijn gegaan.
IK BEN OP DE HELFT!! Dat maakt me blij maar ook wel een beetje angstig.. Er moet nog veel geregeld worden!
Donderdag ben ik met oma wezen winkelen en toen heb ik deze prachtige positiejurk van mama-licious gehad. Mama-licious
is een "zusje" van het merk Vero Moda en heeft een betaalbare en erg leuke collectie!
Goed geslaagd dus!
Maandag hebben we dan eindelijk de 20 weken echo. Ik ben zo benieuwd hoe je groeit en hoe je het allemaal doet daarbinnen.
Maandag hopen we ook te kunnen zien of jij een jongetje of een meisje bent. Jou papa's familie schijnt alleen maar jongetjes te kunnen produceren dus op de een of andere manier denk ik dat die kans ook het grootste is. Toch hoop stiekum toch ook wel op een meisje. Nouja we horen het snel genoeg (als je een beetje mee werkt tenminste ;-) )
Ik voel heel afentoe wat gerommel in mijn buik maar kan nog steeds niet met zekerheid zeggen of jij dat nou bent of dat mijn darmen oversuur zijn. Stom he! Ik zou het nu toch wel duidelijk moeten voelen.
Ik ben benieuwd wat jullie over het geslacht denken. Doe gewoon een gok! Een jongetje of een meisje?

Wat zit er in mijn buikje?
Jongetje
Meisje
  
Free polls from Pollhost.com

1 opmerking:

Mandy zei

Oeh spannend! Ben benieuwd wat het wordt! Of ga je dat nog niet vertellen dan?

Leuk jurkje iig, en hele mooie schoenen!!! Kan je daar normaal op lopen? Ik zou flink voor lul staan als ik daarmee over straat strompel :p

xxx