maandag 16 juli 2007

23 weken en 3 dagen


Tjeee wat zijn we druk bezig geweest de afgelopen week. Heel wat afgeshopt en geklust. Maar het begint nu een echt prinsessenkamer te worden. Hahaha. O wat zou het lullig zijn (letterlijk en figuurlijk ;-) ) als je nu toch een jongetje blijkt te zijn.
Maar daar gaan we maar niet over na denken. De echo-mevrouw zei dat we er echt wel vanuit konden gaan dat je van het vrouwelijke geslacht bent.
We hebben dan ook nog het bewijs. Je eerste naaktfoto!
Maar goed het kamertje begint een beetje te vormen , al durfde we ons toch niet aan het behang te wagen en laat ik dat aan de iets gevorderde behanger over. Je oma Joyce. Die heeft al heel wat prins en prinsessen kamertjes onder handen genomen dus ik vertrouw op haar.

Voorderest gaan alles hier goed. Je trappelt nu dagelijks in het rond. Voornamelijk als ik op de bank of in bed lig/zit. S'avonds en s'morgens dus. Zodra ik rust houd ga jij lekker bewegen. Papa heeft je ook al regelmatig gevoelt en ook de rest van de family heeft al aardig wat handjes op mijn buik gelegd.
Wel heb ik last van een blaqasontsteking. Denk ik. Vandaag even bij de dokter geweest en morgen de uitslag.
Ook gaat het bukken steeds zwaarder. Dat doe ik dan ook liever niet. Eigenwijze ik wil natuurlijk wel die leuke sandaaltjes aan. Met tig riempjes en dus heel veel buk werk. Ik hoop niet dat je daardoor in de knel komt hahah

1 opmerking:

Anoniem zei

Ahhhhw wat een mooie prinsessenkamer..... roze!!! *wub*

Goed gedaan hoor.

En roze kan nooit té roze zijn trouwens :-P

XXX