donderdag 5 juli 2007

21 weken en 5 dagen..



Ja vandaag ben ik dan eindelijk 21 :-)
Volwassen Hoera! Van Terrence kreeg ik vannacht al prachtige cadeautjes. Een hele mooie bling bling ring van dyrberg/kern uit de collectie van mijn valentijnsoorbellen. Heul mooi. Ook kreeg ik het luchtje, Addict van Dior en nog een heel mooi Dior doosje met lipglossjes. Helemaal glamour dus. Mariette kwam ons vannacht ook verblijden met super lieve roze prinsessen baby kleertjes heel lief. Gister kreeg ik van Yamna al een heel lief baby Kenzo shirtje. Past heul leuk bij de schattige Ralph Lauren rompertjes die Terrence niet kon laten liggen ;-) Kortom onze dochter vertrekt straks in stijl vanuit een ziekenhuis. Ja je leest het goed. Ik heb dus al bedacht wat ze aanmoet als ze net geboren is *bloos*. Ik heb alleen nog geen broekje uitgezocht. Nu al kleding dillema's! *Help!*
Ik ben al verwend op deze vroege morgen en jij ook al enorm! (foto's volgen later )
Vanmorgen ook nog een snel bezoekje aan de verloskundige gebracht. Alles was weer uitstekend en we waren dus zo weer klaar.
Vanmiddag komen er al wat vriendinnetjes en dan vanavond nog meer bezoek.
Ik ben een lekker warhoofdje op het moment (Hormonen he?) dus zal zeker nog wel een paar keer naar de supermarkt moeten rennen voordat ik alles in huis heb!
Gister met Terrence gelukkig al de meeste boodschappen gedaan dus dan hoef ik niet meer zo te tillen.
Vanavond komen de rest van vriendjes en dinnetjes op bezoek en dan zaterdag is het familie dag!
Gezellig!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Je loopt nu dus even gelijk met het aantal weken van je meid ;).

En dat wordt idd een erg hippe dame. Over de kleertjes heb ik ook al nagedacht hoor, maar nog geen defitieve beslissing gemaakt :)!

Anoniem zei

heey daisy gefeliciteerd met je verjaardag en met je kindje! ik wens je alle geluk van de wereld toe!

super leuke blog.. je heb al veel leuke spulletjes voor haar!

dikke kus
kim o

Anoniem zei

Hey lieverd,

Ook ik ben 1 van de stille mee lezertjes. Gefeliciteerd met je B-day.

Kus

Sam

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Een dagje te laat ;o)

Maar zo te lezen begon je dag al goed! En leuke kleertje voor de baby, straks een hippe mama met een hippe baby!

Anoniem zei

Gefeliciteerd, Daisy! Tsjonge, wat een hippe baby gaat dat worden! Maar ik heb zo het idee dat jullie kleine miss er zelfs in een jutezakje schattig uit zal zien.

Anoniem zei

Hey Daisy, beetje laat, maar hierbij als nog: Van harte gefeliciteerd! Lekker verwend zo te lezen. Erg lachen dat je nu al weet wat je baby'tje aankrijgt na de geboorte ;-) Erg stijlvol allemaal in ieder geval.