dinsdag 10 juli 2007

22 weken en 3 dagen



Nesteldrang..!!!!
Zaterdag vierde ik mijn verjaardag voor de familie. Dat familie dagje ging gepaart met het verhuizen van wat spullen.
Mijn huisje stonde daarna compleet op zijn kop en ik nu heb last van enorme weg gooi woede. Mijn woonkamer heb ik totaal omgegooid zodat de nieuwe bank en jou box wat beter staan. Ook is de slaapkamer zoals hier boven te zien helemaal leeg. Dit gaat de baby kamer worden en vanavond gaan we beginnen met schilderen. Roze natuurlijk!!
Verder heb ik alle rommel laatjes, schuur en kasten uitgezocht en opegeruimd. Jezus he! Wat een mens al niet in een jaar kan verzamelen. Morgen komt het grofvuil en heb ik eindelijk RUIMTE!!
Want ja, bij jou komst hoort heul veel nieuwe troep. :-) Zaterdag komen Fedor en Anja helpen met klussen. Anja en ik gaan ons wagen aan het behangen. Ik ben benieuwd! Ter en Fedor gaan IKEA-shoppen. Die week daar op nog een dagje met Ben IKEA-en en dan moet jou paleisje toch wel een beetje af zijn. Maar goed na dit getypt te hebben ben ik compleet ingestort en ga toch maar even op de bank liggen.. :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Succes met het opknappen van het mooie paleisje... en roze is de mooiste kleur van de wereld natuurlijk *wub*

Liefs!