woensdag 11 juli 2007

22 weken en 4 dagen..



We schrokken ons rot gister. Want dat *hyacinta* bleek niet zacht roze maar eigenlijk toch wel knal roze te zijn. Onze verf was ook nog eens op. Kortom een grote blamage. Alles lekker vlekkerig in het kunst licht, te roze en ook nog eens niet af.
Maar vanmorgen bleek alles toch nog wel egaal te zijn opgedroogd en iets minder fel roze dan ik dacht.
Nou hebben we alleen een klein stukje nog niet gedaan. Dus dat word nog een uurtje verven maar voorderest vind ik dat we het best goed gedaan hebben!
Op naar het behangen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartstikke leuk geworden toch? Ik zie dat je hetzelfde behang hebt als Suzanne, past er geweldig bij volgens mij!

Anoniem zei

Hartstikke leuk geworden toch? Ik zie dat je hetzelfde behang hebt als Suzanne, past er geweldig bij volgens mij!