woensdag 28 maart 2007

8 weken en 4 dagen



Jaaaa het is weer zo'n mooie lentedag! Waarschijnlijk breng ik die weer misselijk binnen door, maar zelfs het zonnetje en de strakke blauwe hemel achter het glas vrolijken mij op!
Housedeuntjes door de speakertjes van laptopje ! Gister heb ik met Nieke en Ter nog even op het terras gezeten waar ik me al stukken beter voelde. Daarna ben ik met Ter weer naar een voorstelling van het HKU geweest. Dat was erg leuk en ook fijn om er weer even uit te zijn.
Helaas trok ik het niet meer zo goed om naar de tweede voorstelling te gaan. Ik ben steeds zo moe.
S'avonds voel ik me dus blijkbaar beter dan overdag. Helaas kan ik s'avonds weinig meer aan school doen.
Ik begin steeds meer achter op school te lopen. maar het gaat gewoon echt niet. Ik wou vandaag met mijn begeleider gaan praten maar ze is niet aanwezig op woensdag.
Dat moet ik morgen dus maar gaan doen. De kans dat ik deze periode niet ga halen word steeds groter. Ik hoop dat dat niet een heel groot probleem gaat worden.
De festivalletjes beginnen wel een beetje te kriebelen nu. Ik hoop dat ik er van de zomer, ondanks mijn zwangerschap nog wat kan meepikken..
Gewoon een dagje eruit. Hier een beetje in de buurt natuurlijk.
Ik moet nog steeds een beetje wennen aan alles. Al mijn ideeen voor de zomer worden accuut gestaakt en daar wordt ik een beetje bang van. Maargoed ik schijn er iets prachtigs voor terug te krijgen ;-)
Nee, dit heeft gewoon even allemaal wat tijd nodig.. Maar het is wel moeilijk om te zien dat je omgeving vrolijk verder door het leven huppelt en ik straks met een bronwatertje op het terras zit mijn misselijkheid te onderdrukken terwijl de rest rustig rosetjes weg tikt. Maar goed alles schijnt te wennen dit idee hopelijk ook.
Het zou in ieder geval al een opluchting zijn als die verschrikkelijke misselijkheid eens ophoud, ik mijn lenzen weer kan dragen en mijn huid weer perzik zacht wordt. Ik voel me zo lelijk :-) Hahah
Ik ga weer even naar het mooie weer staren. Dit beeldscherm maakt me weer depressief geloof ik :-)
Waar zijn mijn lentekriebels gebleven..????
Leuk hormomen... Up..............and..................DOWN... AUW!

Geen opmerkingen: