maandag 26 maart 2007

8 weken en 2 dagen


Nou de collectie babyspulletjes is weer aardig aangevuld.
Dit weekend hebben we weer wat familie bezoekjes gedaan. Vrijdag middag ben ik richting Oma en Joop vertrokken om daar dit grote nieuws te vertellen. Oma en Joop reageerde erg positief en verheugen zich ook al een beetje op jou komst!
Ed (ook een beetje jou opa) vond het ook leuk.
We zijn in Zwaag blijven eten. Daarna was ik weer eens erg moe. Zo een reis lijkt opeens veel zwaarder.
Vrijdag nacht heb ik nog gewerkt en dat ging ook wel redelijk. Alleen trok ik het zaterdag dus helemaal niet meer.
Ik heb me ziek moeten melden. Ik vind het erg jammer dat ik blijkbaar niet meer 2 dagen kan werken en hoop dat over een paar weken weer beter gaat.
Zondag voelde ik me al een beetje beter (misschien ook wel door het heerlijke lente zonnetje) en zijn we eerst even in Amsterdam gaan shoppen. Toen ik halverwege weer misselijk werd zijn we toch maar richting Zaandam gegaan.
Mijn papa reageerde ook erg goed op jou komst en vind het erg leuk. Natuurlijk is het idee wel voor iedereen even wennen.
Daarna zijn we nog even een theetje wezen drinken bij de Opa en Oma van Ter en die kwamen ook meteen met allemaal baby spulletjes aanzetten. Ik geloof dat we nu de meest belangerijke mensen in onze omgeving gehad hebben.
Dat viel me allemaal reuze mee.
Vandaag schijnt het lente zonnetje weer heerlijk. Jammer dat die verdomde misselijkheid alweer aan komt zetten en ik zo echt weer naar school moet.
Deze periode is echt enorm zwaar in deze staat. Even doorbikkelen dus!

1 opmerking:

Coco zei

Zo, dat is al een aardige uitzet :-)