woensdag 21 maart 2007

7 weken en 3 dagen



Ik ben zo misselijk :shock: Ik heb al drie keer boven de pot gehangen maar het wil niet komen...
Maar afgezien van dat begin me eindelijk een beetje te verheugen op jou komst!
Af en toe ben ik zo bang dat het mis gaat. Ik heb namelijk nog steeds veel steken en tot vandaag niet echt extreme last gehad van misselijkheid.

Je eerste pakje is overigens binnen! Zaterdag zijn we bij Ben, Joyce, Jolene en Julie wezen eten en jawel hoor daar kwam een cadeautje op tafel.

Helemaal mijn smaak! Dat hebben ze perfect gedaan!
Vrijdag willen we langs mijn oma en opa gaan om jouw komst te verkondigen.
Ik ben erg benieuwd naar hun reactie. Ik kan totaal niet inschatten hoe ze zullen reageren.
Zondag ga ik mijn papa (jouw opa dus maar daar kan ik nog niet helemaal aan wennen) inlichten. Ik denk dat die het vooral heel leuk vind.
Nu ga ik even mijn misselijkheid laten zakken en dan straks naar school.

Geen opmerkingen: