woensdag 21 maart 2007

7 weken en 4 dagen


En weer ben ik zo misselijk.. Zo kan ik echt niet naar school
Wel ben ik vandaag even naar de stad gegaan met de instelling dingen voor de etalage van de Chill Out te kopen.
Ik kwam thuis met:

- 2 boeken over zwangerschap.
Baby! van Aukje van Ginneken en voor Terrence heb ik het boek van Kluun gekocht. Help! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.
- Een weegschaal (ben benieuwd wat er op en er af gaat..)
- Schoolspullen
- Bjorn Borg boxer ( ik ga echt geen sloggys dragen )
- Een rompertje


Jawel ik heb zelf een rompertje gekocht. Het was een grote stap die prenetal winkel, maar het is me gelukt! En natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan toch iets te kopen. Ik heb totaal geen verstand van de maten maar na schatting leek deze wel erg klein en dus perfect voor een baby. Het zwart vond ik er stoer, zie je niet veel in babykleding.

Toen ik later een hema hotdog ging eten werd ik zo misselijk en ben ik naar huis gevlucht. Misschien maar goed ook anders had ik vast de hele Hema leeg gekocht!
Dankjewel!

1 opmerking:

Coco zei

Stoer inderdaad! Meeste pasgeboren babies hebben maatje 50 ;) en kruipen al snel in maatje 56.