donderdag 20 september 2007

32 weken en 5 dagen





Jawel, zie hier het paleisje van princess van Maasdam. Bijna klaar, er moet nog een rolgordijn in, plankje opgehangen en een lampje. Kroonluchtertje gaat helaas niet passen. Anders staat papa straks steeds met zn hoofd tegen het kroonluchtertje aan :-)
Dus nog even op zoek naar iets anders. Lekker kitsch natuurlijk ;-)

Vanmorgen kwamen Joyce en Ben alle kleertjes en andere was dingetjes brengen. Wat veel! Alles heeft nu een beetje een plekje gekregen.

Daarna kwam de kraamverzorgster voor de intake. Ze kon het in de eerste instantie niet vinden en had geen parkeergeld dus was iets later. Hele aardige vrouw (nou weet je natuurlijk nooit wie je uiteindelijk krijgt) .
Yunio (kraamzorginstantie) is volgens mij erg flexibel, dat vind ik wel een fijn idee.
Geen vaste uren we bekijken gewoon per dag hoe het gaat en wat er nodig is.

Bed hoefde ook niet op klossen daar was ze eigenlijk heel makkelijk over.

Helaas moeten we wel zelf voor de parkeerkosten opdraaien, en 44 (het aantal uur waar we recht op hebben) x 3,65 euro is toch wel erg veel. Hopelijk kan ik met de dienstdoenende kraamverzorgster iets afspreken over het gebruik van mijn fiets :-)
Leuk joh, wonen in het centrum. haha

Verder was alles prima, ik hoef geen extra dekentjes of slaapzakjes meer te kopen. Mocht het toch nodig zijn zitten we natuurlijk om de hoek van de Hema en de prenetal. Wel weer een voordeel van wonen in het centrum.

Verder heb ik dinsdag nog een bezoekje aan de verloskundige gebracht. De gyneacoloog had contact met haar gehad en mijn klachten kwamen waarschijnlijk door een niersteentje. Heel pijnlijk maar geen gevaar voor onze meid. Maandag heb ik nog steeds het telefonisch consult staan dan hoor ik zelf waarschijnlijk nog wel hoe en wat.

Vanavond staat de pufcursus op het programma! Ik ben benieuwd wat ons te wachten staat bij de cursus "samen bevallen". Klinkt veelbelovend vind je niet?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee! Dat is Olivia's behang!

Anoniem zei

hey Dais!
Ik volg nogsteeds trouw je blog hoor;)
K ben blij dat het allemaal zo goed gaat! (op t steentje na, maar k hoop dat dat geen echte echte problemen op gaat leveren!)
T paleisje ziet er goed uit! Je kan vast niet wachten totdat t bewoond gaat worden!
(ik stiekum ook niet!;) )

Ik wil nog wel steeds een keertje je buikje (en de rest natuurlijk ook;) komen bewonderen hoor!:D

X
Serge

Anoniem zei

En het kroonluchtertje hangt in het kamertje van BabyGirl.

Unknown zei

ahhhhh dais!!!

wat is het kamertje mooi geworden!!
idd een echte prinsessen kamertje.....

ik kan bijna niet meer wachten hoor....ben zo beniewd naar haar!!
nog maar eventjes.......hopelijk valt de puf-cursus mee,hahaha ook voor ter natuurlijk!!!

nou lief,sterkte met de laatste loodjes en ik spreek je snel!!

kus kim(onder chezzz)

Anoniem zei

mooi paleisje heur!

Mandy zei

Heey!

Wat een schattig kamertje! Erg leuk!
Gelukkig gaat het goed met jou en je meisje, behalve dan dat niersteentje. Ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt!

xxx Mandy