dinsdag 4 september 2007

30 weken en 3 dagen


Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, k-k-k-kei-keigoed - yeah!


Ja, behalve dat die buik nu aardig in de weg gaat zitten voel me eigenlijk kei goed. Geen vreemde of nare kwaaltjes. Wel enorme nieuwsgierigheid naar ons kleine (of grote) meisje.
Voorderest verveel ik me over het algemeen erg veel.. Heb weinig te doen hier in huis en met het bebbiekamertje kan ik ook niet veel verder. De zomer komt niet meer vrees ik en dat vind ik dan ook zwaar k*t. Terrence is gister zijn studie aan de UVA begonnen en ik ben toch wel een beetje jaloers. Ik ben enorm gemotiveerd om wat te gaan doen. Wel heb ik alle tijd om nu eens goed na te denken over wat ik nou eigenlijk wil in de toekomst. Ik heb nu wel een idee. Eerst de vooropleiding van 't HKU en dan de voltijd avondstudie Interior Architecture. Dan kan ik overdag dus gewoon voor jou zorgen en studeren , s'avonds is je papa daar om dat te doen. Maar goed al die plannen kan ik nu wel maken maar als jij eenmaal in mijn armen ligt kunnen al die plannen ook zo weer veranderen.
Ik ben benieuwd wat de toekomst mij brengt.

Ook sta ik te springen om te gaan sporten. Nog nooit heb ik daar zo een zin in gehad.
Ik ben toch wel van plan om na mijn zwangerschap gelijk een abbo bij de sportschool af te sluiten en snel die zwangerschapkilo's weg te werken. Ja ja grootste plannen dus. Eens kijken wat er uiteindelijk van komt. Misschien lees ik dit over een paar maanden wel terug als vatsige huisvrouw.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oij Daisy!

Eindelijk voel je je goed, het werd eens tijd =)
Klinkt leuk die plannen van je, als je ze maar echt graag genoeg wilt komt het vast allemaal goed!

Ennuh, jij een dikke vadsige huisvrouw? Ik zie het al helemaal voor me hahahahaha ;-)

Kussss!!!

Anoniem zei

Fijn dat het zo goed met gaat! En je wil dus de kunstacademie gaan doen, heb ik ook gedaan! Heb je nu mooi de tijd om je al vast voor te bereiden op het toelatingsexamen!

Anoniem zei

Ik zal na maanden de voyeur te hebben uitgehangen ook eens reageren.

30 weken alweer! Nog maar een paar weekjes! Wat gaat dat hard! Over een paar weken zal je genoeg te doen hebben. Haha.

Ennuh je weet het hè. You can do everything! :wubsels: