maandag 20 augustus 2007

28 weken en 2 dagen


Het kraampakket is binnen. Dat is geen gezellig pakket kan ik je vertellen. Allemaal mega grote kraamverbanden en enge gaasjes.Dat pakket hebben we dus maar snel in de schuur gezet.
Gister ochtend heb ik weer een paar uur last gehad van vreemde krampen. Ik zelf denk niet dat het harde buiken zijn want mijn buik blijft gewoon zacht (nouja in hoeverre mogelijk) en het is een golvende pijn die zo 'n 30 seconden duurt en elke minuut terug keert.
Ik heb de huisarts al gebeld en ik moet zo nog even de verloskundige bellen.
T'is nu wel weg maar ben bang dat het straks weer terug komt midden in de nacht.
Jij trappelt zoals gewoonlijk weer rustig door. Alsof er niets aan de hand is. Om jou maak ik me dus niet zo een zorgen ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

en blij dat je straks bent met dat kraampakket ;) ... vooral met die gazen onderbroekjes die erin zitten... haha... ik vond het bijna weer jammer toen ik mijn gewone ondergoed weer kon dragen ;)

Coco zei

oh die onderbroekjes zitten heerlijk inderdaad :D ik heb ze na afloop soms stiekem gedragen als ik ongi was *oops*

D* zei

Hahah Ik kan me er nog even niets bij voorstellen... :-)