woensdag 8 augustus 2007

26 weken en 4 dagen..




Nog 93 dagen te gaan tot de uitgerekende datum. Tjeempie wat gaat dat opeens snel zeg! Zoals je hierboven kan zien maakt mijn buik ook eindelijk een groeispurt :-)
Gister had ik een afspraak bij een reintegratie bureau. Ik hoopte dat ik eindelijk weer wat zou kunnen gaan doen deze dagen maar helaas, zij besloten dat het geen zin had om in een traject te stappen terwijl ik nog niet weet hoe het moederschap me bevalt.
Daar hebben ze wel gelijk in. Ik heb nog geen idee wat ik straks precies wil. Werken, Studeren of full time moederen. Ik heb nu dus al zwangerschapsverlof. Eindelijk zijn alle kwaaltjes een beetje weg getrokken en zit ik vol energie. Ik had dus nog best wat willen doen de komen 6 weken. Maargoed nu kan ik me rustig voorbereiden op het moederschap. Ik merk dat de natuur zijn ding wel doet. Langzaam verlang ik steeds meer naar jou komst. Dat terwijl ik zo'n 6 maanden terug echt niet aan het idee moest denken. Nu vraag ik me al dagelijks af hoe je er precies uit zal zien en kan ik niet wachten om met de kinderwagen de zwangerschapskilo's er af te wandelen. :-)

Afgelopen weekend hebben we het weer enorm leuk gehad. Eerst lang de opa en oma van terrence geweest. Daarna bij mijn vader gegeten en uiteindelijk bij Nina en Kris blijven logeren. Om de volgende dag naar het festival Welcome to the future te gaan. Het was een enorm mooie zonnige dag en ik heb weer heerlijk op kleedjes vertoefd. Vond het onwijs fijn weer iedereen te zien.


Wel was ik die avond een stuk eerder moe dan normaal maar gelukkig waren met de auto van Nina en Kris en konden ik en Ter alvast naar huis rijden. Zo kwam het dat ik ook weer eens sinsds tijden in de auto reed. Moet ik echt vaker doen want ik ben nog steeds een beetje bangig.
De volgende dag hebben we lekker rustig ontbeten en daarna naar Wijk aan Zee gereden. daar hebben we heerlijk gegeten en lekker gebakken in het zonnetje.

Maandag ben ik met Jet en Maurits naar de Maarsseveenseplassen gereden om daar nog meer zonnestralen op te slurpen. Heerlijk.
Daarna nog heerlijke tapas gegeten bij de Winkel van Sinkel.

Vanavond staat weer een gezellig avondje op de Parade, Amsterdam gepland. Samen met Ter en wat dinnetjes naar een voorstelling en mensen kijken. Hopen dat het mooi weer blijft!

jawel, ik vermaak me wel :-)

I love the summer!!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Was gisteren vast weer een succes, al is de zon iets minder fanatiek geweest.
Wat en prachtige bruine buik trouwens :)

Unknown zei

Hé daisy,

Wat een lief berichtje weer! Kan je je voorstellen hoe je kleine spruit over een paar jaar deze blog zelf leest...?
Ontzettend leuk om dit te maken! Mijn mama heeft dat bij mij gedaan en dat waardeer ik echt onwijs. ZO leuk om te lezen hoe je groeit en bloeit zonder dat je zelf nog kan ademen, veilig in mama's buik, heel lief!

Geniet lekker nog van de laatste weken,

xx Lieke

Anoniem zei

hey schoonheid!
Je ziet er, net als anders, beeldschoon uit met dat buikje!
Ben bly dat alles zo goed gaat!
Maar ik wil je ook nog wel n keertje met je mooie buikje in levende lijve zien hoor!
We moeten echt snel maar weer eens afspreken, want k heb je al zo lang niet meer gesproken of gezien (imo)
(wordt dan allen wel pas na mn vakantie:S)
Maar ik wens je nog heel veel gezondheid, liefde, en andere mooie dingen toe!!
En ik ben ook wel benieuwd hoe jullie princesje erui gaat zien, maar gezien de ouders wordt dat ook vast erg mooi?
=D

Geniet er lekker van deze laatste dagen! En ik wens je een prachtige tijd toe!

Veel liefs!
Serge.

Anoniem zei

man, jij ziet er geweldig uit hoor!
Niks te walrus!
Prachtig buikje met vast een prachtig meisje!