maandag 13 augustus 2007

27 weken en 2 dagen


Je gaat een nachtvlindertje worden. De afgelopen dagen rommelt het aan een stuk door in mijn buik. Trapje hier, handje daar. Elke nacht word ik wel een keer wakker van al jou getrappel. Verder slapen lukt dan niet meer tot dat je weer rustig bent.
Ik vind het ook veel te leuk om je te voelen, dat maakt me dan nog wakkerder.
Vannacht was dus weer een rommelige nacht en ik denk dat jij je ritme gewoon stug door zet na je geboorte.
Vanmorgen heb ik ook nogmaals bloed moeten prikken. Ter controle of ik geen antistoffen aanmaak vanwege mijn negatieve rhesus d bloedgroep. Ik ben nu dus een beetje slapjes.
Gelukkig staat er een heel lekker broodje met avocado en en kipfilet te wachten.
Yummm!
Wat ben ik blij dat ik niet meer misselijk ben zeg.
Ik word niet gewogen bij de verloskundige en ga dat nu ook zelf niet meer doen.
Vind het niet belangerijk meer zolang jij maar lekker groeit. In het begin heb ik het wel in de gaten gehouden omdat ik zoveel afviel maar dat is ondertussen voorbij.
Ik voel me nu al een walrus en ik denk dat die cijfertjes op de weegschaal me alleen maar ongelukkig zullen maken :-)

Ik ga dus maar even genieten van mijn broodje ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He he eindelijk je blog gevonden!! Leuk om te lezen hoe het allemaal vordert...

Ik zal hem ook even aan Susan doormailen, als ze hem al niet heeft..

Keep up the good work with the bebbie en geniet van het zonnetje nu je niet meer zo ziek bent!!

Anoniem zei

Hey Daisy,

Jaja, jullie prinsesje gaat een echte nachtbraakster worden, just like you!!! Maak jullie borst maar vast nat =)
Toch wel bijzonder hoor, ik weet nooit zo goed wat ik aan moet met bebbies maar volgens mij ga ik jullie prinsessenkind wel heel erg lief vinde *wub*

Liefs en een hele dikke kus!